Noutati / Evenimente

Video

Quartz FilmQuartz Film
Eveniment LSRS
Eveniment LSRS
Spot TV
Spot TV
Demo performance
Demo performance
Prezentare CIW
Prezentare CIW

Recomandari din continut

  • VIDEO BLOG
    07.07.15
    VIDEO BLOG sau ce vede ochiul ...
..

Ce legatura are realizarea unei emisiuni sau realizarea de reportaje cu punerea afacerii tale in scena?

Indiferent ce afacere vei avea sau ai deja, lasand deoparte latura jurnalistica a unei emisiuni sau a unor reportaje, deseori ne blocam in fata provocarii de a dezbate subiecte extrem de importante legate de ceea ce avem noi de oferit..

Si atunci ce este de facut?

Nimic nu ar trebui pus inaintea IDEII DE SUSTENABILITATE A AFACERII

Te-ai intrebat vreodata, care au fost resorturile tale interne, care te-au determinat sa-ti faci din anumiti oameni prieteni?

Ei bine, pe acelasi principiu ar trebui sa te gandesti ca va deveni sustenabila afacerea ta.

Dar ce inseamna sustenabilitate? Hai sa vedem:

1. oferi ceva unic in felul lui si, daca nu poate fi unic, atunci prin felul in care o faci poate deveni unic. Vezi fenomenul FISH MARKET CONCEPT, unde niste tineri au reinventat vanzarea de peste. Cati alti oameni nu vand peste?

2. garantezi mereu ceea ce oferi;

3. esti un trend setter, adica acel sau acele lucruri unice pe care le oferi sunt mereu in schimbare si intotdeauna tu esti cel care dai tonul schimbarii, pentru ca te reinventezi;

4. pentru ca cele de la punctul 3 sa existe, trebuie ca TOATA ATENTIA PUBLICULUI PE CARE IL VIZEZI, SA FIE ATINTITA ASUPRA TA, iar asta inseamna ca afacerea ta sa devina o scena, iar munca ta sa devina un spectacol, exact cum spune partenerul nostru Adrian Stavriu la "Cursul de Marketing Experiential";

5. integreaza parghia numita SOCIAL PROOF, adica fa ca oamenii sa discute si sa arate ca sunt preocupati de ceea ce oferi, ori lansarea unei teme de discutie si realizarea emisiunii respective sau a reportajului, poate aduce la viata aceasta discutie si o mai face si publica. Ori asta inseamna SOCIAL PROOF, mai ales ca tu poti sa fii in centrul acestei discutii, pe care, evident, ca o poti prelungi, reitera mereu si prin mijloace SOCIAL MEDIA.

Cum e mai bine, pana la urma, sa vorbesti tu despre tine sau sa faci pe altii sa vorbeasca?;

6. aduna o masa critica satisfacatoare, din care sa tot reciclezi un procent satisfacator, adica pe aceia care iti mentin afacerea la nivelul sustenabilitatii ori pentru ca sunt cumparatori directi ori pentru ca sunt INFLUENTATORI;

7. investesti strategic de la inceput cu singurul gand ca-i vei aduce pe cat mai multi dintre cei pe care i-ai avut de clienti in "avocatii brand-ului tau", astfel incat, dupa o vreme sa nu mai ai nevoie pur si simplu de reclama platita, pentru ca ceilalti sa se ocupe cu drag de acest lucru;

Ei bine, asta inseamna o afacere sustenabila, iar sustenabilitatea inseamna sa gandesti strategic exact cum spunea SUN TZU, acum peste 2500 de ani in urma, unul dintre cei mai mari strategi din istorie:

"Luptatorii victoriosi castiga inainte de a pleca la razboi, iar invinsii, intai pleaca sa lupte si apoi cauta sa invinga"

Adrian Stavriu, partenerul nostru pe zona de comunicare strategica spune ca: "Fara un plan, intotdeauna vom face parte din planurule altora"

Daca stii cum se face, realizarea unei emisiuni este un pas important in constructia strategica a filonului tau de lider, care sa conduca o afacere sustenabila, chiar si in perioade de criza.

Prin discutie si, evident, dezbatere, nu faci altceva, decat sa pui bazele acestui SET-UP FORMIDABIL, despre care vorbeste Adrian Stavriu la "Training-ul de Vanzari Experientiale", care te face cautabil(a). Ori asta este de fapt cel mai important, cand ai o afacere.

 

NOTA

Daca ai cea mai mica indoiala ca afacerii tale nu i se potriveste o emisiune sau realizarea unor reportaje si un SET-UP FORMIDABIL, te rugam sa ne contactezi, ca sa-ti demonstram contrariul.

 

 

promo

Sondaj de opinie

Ce strategie de continut folosesti cel mai des?

VOTEAZA

Interesante...

  • A-Z

    A-Z
  • CARIERE

    Putini oameni stiu ca este o granita foarte fina intre cei care sunt autodidacti si debuteaza ca freelancer-i cameramani sau fotografi si cei care au avut sansa sa lucreze in studiouri video sau foto, pe langa artisti foto si cameramani talentati. Totul depinde de ambitia din dotare si de graba cu care isi cauta fiecare locuri de munca in studio video sau in studio foto. Pentru ca intotdeauna am avut si situatii de incarcare din comenzi, ne dorim sa avem la indemana CV-urile voastre si, evident, portofoliile video si foto, pe care le-ati realizat.
    CARIERE
  • Informatii Utile

    In acceptiunea noastra un client informat este un client castigat, de aceea parcurgem uneori un timp destul de indelungat, prin care incercam sa explicam clientilor ca o actiune de comunicare este un parcurs, la capatul caruia, cineva trebuie sa ia o decizie, iar daca nu am reusit sa transferam suficienta valoare la capatul acestui parcurs, nu am obtinut cel putin discutia, cea de care avem cu totii atata nevoie pentru a ne cunoaste si a castiga increderea necesara pentru a merge mai departe intr-un proces controlat de comunicare strategica.
    Informatii Utile
  • BIROUL DE PRESA

    BIROUL DE PRESA