Noutati / Evenimente

Video

Quartz FilmQuartz Film
Eveniment LSRS
Eveniment LSRS
Spot TV
Spot TV
Demo performance
Demo performance
Prezentare CIW
Prezentare CIW

Recomandari din continut

  • VIDEO BLOG
    07.07.15
    VIDEO BLOG sau ce vede ochiul ...
..

Acest articol este despre monopolul atentiei, despre aparitia si mentinerea punctelor fierbinti ale vietii noastre si, mai ales despre nevoia de schimbare in gandire, ca sa putem supravietui onorabil tuturor schimbarilor, care intervin mai presus de vointa noastra.

DACA O IMAGINE FACE CAT 1000 DE CUVINTE, ATUNCI CATE CUVINTE AR CUPRINDE UN FILM BUN?

As vrea sa judeci tu, daca este bine sau este rau ce ni se intampla zi de zi, indiferent care iti este preocuparea de baza si indiferent care iti este framantarea din spatele tuturor framantarilor, existentiale sau materiale.

Secolul XXI vine peste noi ca un tavalug, iar uniformizarea GOOGLE  a facut ca ceva ce mai ieri era imposibil, astazi sa fie chiar foarte la indemana, ca de pilda, accesul la tutoriale video aproape pentru orice.

Acum nu mai colinzi toate bibliotecile, ca sa gasesti informatii vitale pentru afacerea ta, nu te mai milogesti de specialisti priceputi la cate ceva, ca sa-ti arate cateva secrete ale meseriei, ca sa poti si tu deveni specialist.

Acum profesorii de matematica, de fizica, de chimie si de desen sau altele asemenea, nu mai au nevoie sa-si umple casa de elevi sau studenti pentru a-si completa veniturile, el poate face cateva tutoriale video demonstrative o singura data cadou, ca o pregustare la ce va urma si apoi sa le vanda pe celelalte la mii sau zeci de mii de elevi sau studenti, indiferent in ce capat al globului s-ar afla, tocmai pentru ca matematica, fizica, chimia, desenul folosesc limbaje universale.

Imagineaza-ti ca poti cere 20 EUR pe luna/ persoana, pentru acces la canalul tau platit sau numai la o parte din canal. Daca 1000 doresc sa beneficieze de acces nelimitat timp de o luna, te-ai si trezit in cont cu 20.000 de EUR.

Inainte puteai sa faci asta atat de usor?

Ce trebuie pentru asta? Mai NIMIC!!!

Acum totul pare ca este gratis, dar ia sa vedem de unde vine schimbarea si cum o putem folosi in favoarea noastra inainte ca si competitorii nostri sa se prinda cum stau lucrurile.

Linda Gratton in lucrarea celebra numita PUNCTE FIERBINTI, defineste punctele fierbinti ca fiind:

  PUNCTE FIERBINTI    = (GANDIREA COOPERATIVA + LARGIREA GRANITELOR + SCOP STIMULATOR) x CAPACITATEA PRODUCTIVA

Ce putem noi face din perspectiva instrumentului numit VIDEO MARKETING, in care putem include: prezentari video, videoclipuri, infografice, tutoriale, testimoniale, documentare video si altele asemenea, este sa-l strecuram in centrul acestor instrumente pe potentialul nostru client.

Cand EL se va simti in centrul atentiei, va reactiona destul de previzibil, pentru ca oricat ai vorbi despre tine, orice client se va simti pe un plan secund si te va considera egocentrist.

Mai uita-te odata, te rog, pe ecuatie si vezi cu ce incepe >> GANDIREA COOPERATIVA, numita si coparticipare.

COPARTICIPAREA la luarea deciziei este mina ta de aur, iar TRIBALISMUL este modul prin care poti muta muntii din loc si infaptui lucruri la care nu te-ai fi gandit.

ACUM NU MAI TREBUIE SA STAI NEAPARAT CU MARFA PE STOC, PENTRU CA ACUM MARFA TA POATE FI EXPERIENTA, IAR EXPERIENTA SE VINDE DIN CE IN CE MAI BINE, IAR VIDEO MARKETINGUL ESTE INSTRUMENTUL SALVATOR.

 

 

 

promo

Sondaj de opinie

Ce strategie de continut folosesti cel mai des?

VOTEAZA

Interesante...

  • A-Z

    A-Z
  • CARIERE

    Putini oameni stiu ca este o granita foarte fina intre cei care sunt autodidacti si debuteaza ca freelancer-i cameramani sau fotografi si cei care au avut sansa sa lucreze in studiouri video sau foto, pe langa artisti foto si cameramani talentati. Totul depinde de ambitia din dotare si de graba cu care isi cauta fiecare locuri de munca in studio video sau in studio foto. Pentru ca intotdeauna am avut si situatii de incarcare din comenzi, ne dorim sa avem la indemana CV-urile voastre si, evident, portofoliile video si foto, pe care le-ati realizat.
    CARIERE
  • Informatii Utile

    In acceptiunea noastra un client informat este un client castigat, de aceea parcurgem uneori un timp destul de indelungat, prin care incercam sa explicam clientilor ca o actiune de comunicare este un parcurs, la capatul caruia, cineva trebuie sa ia o decizie, iar daca nu am reusit sa transferam suficienta valoare la capatul acestui parcurs, nu am obtinut cel putin discutia, cea de care avem cu totii atata nevoie pentru a ne cunoaste si a castiga increderea necesara pentru a merge mai departe intr-un proces controlat de comunicare strategica.
    Informatii Utile
  • BIROUL DE PRESA

    BIROUL DE PRESA