Noutati / Evenimente

Video

Quartz FilmQuartz Film
Eveniment LSRS
Eveniment LSRS
Spot TV
Spot TV
Demo performance
Demo performance
Prezentare CIW
Prezentare CIW

Recomandari din continut

  • VIDEO BLOG
    07.07.15
    VIDEO BLOG sau ce vede ochiul ...
..

ASTEPTARILE CLIENTILOR AU CRESCUT

Video marketingul a evoluat odata cu evolutia tehnologica, atat de mult, incat, daca vrem sa rezistam cu o afacere pornita in secolul trecut sau la inceputul secolului acesta si sa castigam cat ne-am propus din visul si pasiunea pe care le avem, trebuie sa o aducem cu totul in acest secol al "vitezei".

Nu vorbim doar de statistici, care arata ca pana in 2019, 80% din continutul vizionat online, va fi VIDEO, ci pur si simmplu, ca timpul, care acum curge cu alta viteza, nu ne va permite decat scurtaturi, pentru a ajunge la obiectul interesului nostru, daca vrem sa scapam de stres.

Ai observat cat de repede au evoluat lucrurile? Oamenii isi prezentau pe site produsele, intai in imagini, apoi, ca sa economiseasca spatiul, au inventat:

- pozele in miniatura (thumbnail pictures), dupa care au urmat;
- poza miniatura si galerie foto, dupa ce dadeai click
- poza miniatura si vedere 360o 
- tururile virtuale

si acum nimic nu mai este de ajuns, pentru ca, intre toate acestea si o prezentare video completa a mai ramas un singur pas...

Tu de unde ai prefera sa cumperi un produs, de pe un magazin online, care arata produsele doar in poze sau de pe unul care ti le prezinta video complet?

Ei, bine, PRODCASTINGUL ESTE URMATORUL PAS. Si asta, pentru ca MARKETINGUL EXPERIENTIAL NU A INTRAT INCA IN SCENA.

Sunt inca nenumarate motive ca noi, in calitate de clienti, sa avem rezerve in a cumpara anumite produse din mediul online, asta pentru ca ne desparte senzatia aceea de pipaire si de probare a obiectului respectiv.

De aceea spunem ca VIITORUL ESTE AL MARKETINGULUI EXPERIENTIAL si din batalia aceasta va iesi invingator doar cel care invata sa puna mai bine in scena produsele si serviciile lui.

Cred ca stii ca in istoria cinematografiei au existat ecranizari ale aceluiasi roman. De ce crezi ca unele au avut succes de casa si altele nu?

Sa zicem ca am intrat pe un magazin virtual cu cercei, posetute si alte dichisuri de dama. Daca pui o dama sa le probeze live, este cu totul altceva fata de niste poze, pentru ca o femeie se va vedea mai bine in pielea celei care probeaza si le schimba intre ele exact ca in magazin.

Daca iti place subiectul, nu trebuie decat sa ne contactezi si vei vedea ca acest efort, adus la rang de arta, este cea mai mare investitie, pentru ca il faci o singura data si apoi vanzarile tale vor fi pe pilot automat, iar viata ta va merita traita, pentru ca nu vei mai fi stors de energie sa inventezi cine stie ce reclame, care pot fi imitate...

Ideea in sine de a folosi PRODCASTINGUL, ca parte din MARKETINGUL EXPERIENTIAL, este motiv de "barfa" intre femei si asta e cea mai buna reclama.

 

 

Formular contact

promo

Sondaj de opinie

Ce strategie de continut folosesti cel mai des?

VOTEAZA

Interesante...

  • A-Z

    A-Z
  • CARIERE

    Putini oameni stiu ca este o granita foarte fina intre cei care sunt autodidacti si debuteaza ca freelancer-i cameramani sau fotografi si cei care au avut sansa sa lucreze in studiouri video sau foto, pe langa artisti foto si cameramani talentati. Totul depinde de ambitia din dotare si de graba cu care isi cauta fiecare locuri de munca in studio video sau in studio foto. Pentru ca intotdeauna am avut si situatii de incarcare din comenzi, ne dorim sa avem la indemana CV-urile voastre si, evident, portofoliile video si foto, pe care le-ati realizat.
    CARIERE
  • Informatii Utile

    In acceptiunea noastra un client informat este un client castigat, de aceea parcurgem uneori un timp destul de indelungat, prin care incercam sa explicam clientilor ca o actiune de comunicare este un parcurs, la capatul caruia, cineva trebuie sa ia o decizie, iar daca nu am reusit sa transferam suficienta valoare la capatul acestui parcurs, nu am obtinut cel putin discutia, cea de care avem cu totii atata nevoie pentru a ne cunoaste si a castiga increderea necesara pentru a merge mai departe intr-un proces controlat de comunicare strategica.
    Informatii Utile
  • BIROUL DE PRESA

    BIROUL DE PRESA