Noutati / Evenimente

Video

Quartz FilmQuartz Film
Eveniment LSRS
Eveniment LSRS
Spot TV
Spot TV
Demo performance
Demo performance
Prezentare CIW
Prezentare CIW

Recomandari din continut

  • VIDEO BLOG
    07.07.15
    VIDEO BLOG sau ce vede ochiul ...
..

Valoarea de noutate si eficienta in materie de productie video si video marketing, este data de mai multi factori, printre care si avansul tehnologic la care s-a ajuns.

Noi incercam mereu sa atragem atentia, ca nu doar tehnologia cu care lucrezi este importanta, ci si "ochiul" care vede dincolo de lentila si de megapixeli, temperatura de culoare, lumeni, etc...

Potentialii nostri cumparatori sunt din ce in ce mai pretentiosi, pentru ca, mai nou, chiar si telefoanele de tip smartphone au ajuns la performante indraznete, adica 4K si Full HD, dar aceastea nu pot surprinde emotia, daca nu ai stiut s-o descoperi sau s-o creezi, nu pot surprinde contrastele, daca nu stii sa le creezi sau sa le surprinzi la momentul oportun.

Daca vreis a fii la zi cu toate articolele pe care le vom posta in legatura cu marketingul prin continut in general si video marketingul in special, trebuie doar sa te abonezi la newsletter.

promo

Sondaj de opinie

Ce strategie de continut folosesti cel mai des?

VOTEAZA

Interesante...

  • A-Z

    A-Z
  • CARIERE

    Putini oameni stiu ca este o granita foarte fina intre cei care sunt autodidacti si debuteaza ca freelancer-i cameramani sau fotografi si cei care au avut sansa sa lucreze in studiouri video sau foto, pe langa artisti foto si cameramani talentati. Totul depinde de ambitia din dotare si de graba cu care isi cauta fiecare locuri de munca in studio video sau in studio foto. Pentru ca intotdeauna am avut si situatii de incarcare din comenzi, ne dorim sa avem la indemana CV-urile voastre si, evident, portofoliile video si foto, pe care le-ati realizat.
    CARIERE
  • Informatii Utile

    In acceptiunea noastra un client informat este un client castigat, de aceea parcurgem uneori un timp destul de indelungat, prin care incercam sa explicam clientilor ca o actiune de comunicare este un parcurs, la capatul caruia, cineva trebuie sa ia o decizie, iar daca nu am reusit sa transferam suficienta valoare la capatul acestui parcurs, nu am obtinut cel putin discutia, cea de care avem cu totii atata nevoie pentru a ne cunoaste si a castiga increderea necesara pentru a merge mai departe intr-un proces controlat de comunicare strategica.
    Informatii Utile
  • BIROUL DE PRESA

    BIROUL DE PRESA