Noutati / Evenimente

Video

Quartz FilmQuartz Film
Eveniment LSRS
Eveniment LSRS
Spot TV
Spot TV
Demo performance
Demo performance
Prezentare CIW
Prezentare CIW

Recomandari din continut

  • VIDEO BLOG
    07.07.15
    VIDEO BLOG sau ce vede ochiul ...

SCLIPIREA CA PRINCIPIU DE MARKETING

Viata noastra nu poate fi o stea cazatoare, ci doar o stea sclipitoare intr-o constelatie, care a contat si conteaza pentru toti "observatorii astronomici" din prezent si din viitor.

Daca prima zi de nastere inseamna pentru noi un drum in sens invers, atunci zisele lui Mark Twain, acelea ca: "Cele mai importante doua zile din viata unui om sunt: ziua in care ne-am nascut si ziua in care am descoperit de ce.", capata imediat sensul potrivit.

Uitandu-ne in manualele de istorie, observam ca cei consemnati sunt doar cei care au contribuit intr-un fel sau altul la schimbarea omenirii, adica la transformari importante, asadar, indiferent ce ne-am propus sa facem folositor si din care sa ne intretinem, daca nu este model de urmat pentru ceilalti, ramane doar ceva egoist si neinsemnat.

Dar ce-ar fi sa fim chiar mai mult decat o stea sclipitoare si sa fim de la bun inceput O STEA CALAUZITOARE?

Si nu spun asta ca pe o metafora, ci ca pe o necesitate pragmatica.

Daca in ideea noastra de afaceri nu se regasesc atat angajatii, cat si potentialii cumparatori, atunci ratam, de fapt, esenta, pentru ca, fara ENTUZIASM, nimic nu este molipsitor.

ENTUZIASMUL este intotdeauna DECLANSATOR, iar oamenii din jur vor simti asta si vor dori sa faca parte din ce am creat pentru ei, respectiv:

1. Angajatii vor fi mult mai determinati sa lucreze ca si pentru afacerea lor;

2. Cumparatorii vor deveni AMBASADORII NOSTRI.

NU ESTE ASTA CEL MAI IEFTIN MOD DE A-TI MULTIPLICA IDEILE SI PASIUNEA?

Daca fiecare zi de lucru este O EXPERIENTA, care ne provoaca creativitatea, atunci angajatii nu vor avea motive in plus sa se dea jos din pat si sa spuna ca va merita? 

Daca fiecare cumparatura sau contact cu ceea ce avem noi de vanzare si de demonstrat este, de asemenea, O EXPERIENTA, atunci oamenii nu vor trata acest lucru ca pe ceva banal si nici ca pe o pierdere de vreme, nu-i asa?

Daca sclipirea, pe care am transformat-o in experienta, continua, pentru ca potentialilor nostri clienti le-a placut, atunci avem o sansa in plus ca, introducand o a II-a experienta, sa ne indreptam spre transformarea pe care o asteptam de la ceilalti si astfel descoperim ca dupa prima, a II-a si apoi ce-a de-a III-a sclipire, deja ne-am transformat intr-o stea calauzitoare sau ca un far in noapte si asta inseamna ca nu mai suntem un scop in sine, ci avem O RELATIE, devenind un mijloc si asta place oricui cel mai mult...

Ca sa te putem ajuta sa-ti transformi angajatii in multiplicatori de profit, transformand vanzarea in cumparare si clientii in ambasadorii tai si sa scapi de grija oricarei campanii costisitoare, trebuie mai intai sa stim totul despre strategia ta de marketing, pentru a o experientializa.

Asa cum un cavaler autentic nu risca sa ceara mana printesei din prima intalnire, pentru ca s-ar putea sa nu o mai poata face a II-a oara, tot asa si noi, ca antreprenori, trebuie sa asteptam momentul potrivit, iar prezentarile video, testimonialele, studiile de caz, nu fac altceva, decat pregatirea relatiei ce va urma.

Singura noastra grija trebuie sa fie ca fiecare dintre ele sa deschida calea unei discutii, pentru ca DISCUTIA poate avea puterea unui DECLANSATOR.

Avem studii de caz speciale si strategii secrete, pe care nu le putem posta aici, ca sa vezi ce minuni poate face un film de prezentare bine plasat si, pentru a le explora, trebuie doar sa ne contactezi.

Indrazneste sa sclipesti! 

Echipa Quartz

Formular contact

promo

Sondaj de opinie

Ce strategie de continut folosesti cel mai des?

VOTEAZA

Interesante...

  • A-Z

    A-Z
  • CARIERE

    Putini oameni stiu ca este o granita foarte fina intre cei care sunt autodidacti si debuteaza ca freelancer-i cameramani sau fotografi si cei care au avut sansa sa lucreze in studiouri video sau foto, pe langa artisti foto si cameramani talentati. Totul depinde de ambitia din dotare si de graba cu care isi cauta fiecare locuri de munca in studio video sau in studio foto. Pentru ca intotdeauna am avut si situatii de incarcare din comenzi, ne dorim sa avem la indemana CV-urile voastre si, evident, portofoliile video si foto, pe care le-ati realizat.
    CARIERE
  • Informatii Utile

    In acceptiunea noastra un client informat este un client castigat, de aceea parcurgem uneori un timp destul de indelungat, prin care incercam sa explicam clientilor ca o actiune de comunicare este un parcurs, la capatul caruia, cineva trebuie sa ia o decizie, iar daca nu am reusit sa transferam suficienta valoare la capatul acestui parcurs, nu am obtinut cel putin discutia, cea de care avem cu totii atata nevoie pentru a ne cunoaste si a castiga increderea necesara pentru a merge mai departe intr-un proces controlat de comunicare strategica.
    Informatii Utile
  • BIROUL DE PRESA

    BIROUL DE PRESA