Noutati / Evenimente

Video

Quartz FilmQuartz Film
Eveniment LSRS
Eveniment LSRS
Spot TV
Spot TV
Demo performance
Demo performance
Prezentare CIW
Prezentare CIW

Recomandari din continut

  • VIDEO BLOG
    07.07.15
    VIDEO BLOG sau ce vede ochiul ...
.. ..

Poti face filme documentare din aproape orice, de vreme ce materialele pe care le pregatesti sunt o noutate pentru audienta pe care ti-o propui. Dar nu te astepta ca un singur film documantar sa-ti rezolve treaba, pentru ca oamenii intotdeauna vor mai mult.

DE CE ESTE BINE CA OAMENII SA VREA MAI MULT?

Pentru ca la capatul drumului este de dorit sa creezI O RELATIE cu cat mai multi dintre acesti oameni, ca sa poti obtine o afacere sustenabila, ai tot interesul ca fiecare sa gaseasca suficiente motive sa te indrageasca pentru cadoul valoros pe care tocmai l-ai facut.

DAR CATE VELEITATI POATE AVEA REALIZAREA UNUI FILM DOCUMENTAR?

Am putea spune ca cei mai multi nici nu-si imagineaza cate strategii de marketing prin continut poti construi in jurul unor filme documentare. Dar imagineaza-ti ce s-ar fi facut toti cei care au adus un produs nou pe piata, fara partea de educare a pietei.

Mai ales cand vii cu ceva special, chiar daca banuiesti ca multi ar avea nevoie de acel produs, serviciu sau consultanta, crezi ca tu esti singurul care are ceva de propus acelui grup tinta de oameni?

Crezi ca oamenii au o singura prioritate? Sau crezi ca oamenii au banii pregatiti exact in acel moment si special pentru acel lucru, pe care tu il oferi?

Noi toti avem nevoie de timp sa ne decidem asupra unui lucru, iar cel care reuseste sa monopolizeze atentia un timp mai indelungat, acela va trage si lozul castigator, nu-i asa?

Adrian Stavriu, partenerul nostru specialist in comunicare integrata, spune: Marketingul viitorului este MARKETINGUL ATENTIEI, pentru ca nu poti avea cota de piata, fara sa ai o cota corespunzatoare de atentie din partea pietei...

Cum ti se pare ca suna acest lucru?

Nu cumva ai mereu nevoie de o cota pe care s-o reciclezi?

Dar daca vinzi lucruri de care oamenii au nevoie o singura data in viata, cum procedezi?

De la aceste intrebari si de la altele, cel putin la fel de importante, poate porni prima noastra intalnire, iar pentru asta, trebuie doar sa ne spui in ce faza a captarii atentiei te afli si ce crezi ca ai facut bine pana la acest moment.

 

promo

Sondaj de opinie

Ce strategie de continut folosesti cel mai des?

VOTEAZA

Interesante...

  • A-Z

    A-Z
  • CARIERE

    Putini oameni stiu ca este o granita foarte fina intre cei care sunt autodidacti si debuteaza ca freelancer-i cameramani sau fotografi si cei care au avut sansa sa lucreze in studiouri video sau foto, pe langa artisti foto si cameramani talentati. Totul depinde de ambitia din dotare si de graba cu care isi cauta fiecare locuri de munca in studio video sau in studio foto. Pentru ca intotdeauna am avut si situatii de incarcare din comenzi, ne dorim sa avem la indemana CV-urile voastre si, evident, portofoliile video si foto, pe care le-ati realizat.
    CARIERE
  • Informatii Utile

    In acceptiunea noastra un client informat este un client castigat, de aceea parcurgem uneori un timp destul de indelungat, prin care incercam sa explicam clientilor ca o actiune de comunicare este un parcurs, la capatul caruia, cineva trebuie sa ia o decizie, iar daca nu am reusit sa transferam suficienta valoare la capatul acestui parcurs, nu am obtinut cel putin discutia, cea de care avem cu totii atata nevoie pentru a ne cunoaste si a castiga increderea necesara pentru a merge mai departe intr-un proces controlat de comunicare strategica.
    Informatii Utile
  • BIROUL DE PRESA

    BIROUL DE PRESA