Noutati / Evenimente

Video

Quartz FilmQuartz Film
Eveniment LSRS
Eveniment LSRS
Spot TV
Spot TV
Demo performance
Demo performance
Prezentare CIW
Prezentare CIW

Recomandari din continut

  • VIDEO BLOG
    07.07.15
    VIDEO BLOG sau ce vede ochiul ...
..

Te-ai intrebat vreodata de ce oamenii asteapta cu nerabdare un film anuntat de cei de la Hollywood?

Tot asa ar trebui sa fie si filmele tale de prezentare, exact ca cele de la la Hollywood..

Ei au inteles un lucru: Daca intr-un timp foarte scurt, adica intr-un trailer, i-ai aratat omului sensibilitate, i-ai aratat ca se va scufunda intr-o poveste, cu romantism sau cu actiune trepidanta sau cu efecte speciale si personaje deosebite sau care au caractere deosebite, deci i-ai aratat ceva nemaivazut si cu miez valoros, atunci deja i-ai starnit curiozitatea si l-ai facut sa astepte cu sufletul la gura, cu mult timp inainte, ca filmul sa ruleze in cinematografe.

SETUP-UL DE MARKETING AL LUI STEVE JOBS

Ai observat strategia de marketing a lui Steve Jobs? Ai observat cata simplitate, dar si ce impact au prezentarile lui?

Ai auzit probabil ca serverul lor (AppStore)  se blocheaza frecvent cu saptamani inainte, datorita milioanelor de precomenzi?

Pai cum sa nu mearga o asemenea afacere, daca serverul ti se da peste cap de la atata trafic si comenzi?

Asta incercam mereu sa spunem, o afacere care are un setup de marketing bine realizat de la inceput, te scuteste de batai de cap, te scuteste de esecuri, de angajari fara rezultat, cand, de fapt, puteai sa te concentrezi pe a fi gasit foarte rapid pe Google, pe cateva filme de prezentare puternice, care sa faca ce ar face o armata de oameni, ca sa declanseze actiunea de cumparare si apoi pe training-uri de vanzari experientiale cu cei de la "primire", care sa umanizeze tot ce ai automatizat tu la perfectie inca de la inceput.

 

RELATIA ESTE MAI IMPORTANTA DECAT VANZAREA SAU OPORTUNITATEA DE A VINDE

Din placerea de a vedea padurea, s-ar putea sa observam ca nu poate fi vazuta de copaci si, de aceea, in padure trebuie sa intri, ca sa te bucuri de ea, pentru ca nu are acelasi farmec de la distanta.

Exact asa este si-n marketing si vanzari: noi vrem sa scapam cat mai repede de "marfa" si ne este frica sa ne imprietenim. Dar uitam ca vanzarile adevarate se fac de abia dupa ce te-ai "imprietenit" si clientii ti-au devenit fideli.

Atunci de abia afacerea va deveni sustenabila...

 

  • Filme de prezentare produse

    Cea mai mare confuzie pe care o intalnim in multe filme de prezentare produse este ca oamenii se concentreaza cu maxim e[...]

  • Filme de prezentare cursuri

    Fiecare profesor, trainer sau coach ar trebui sa stie ca, in secolul tehnologiei, gasirea adeptilor se poate face de zec[...]

  • Filme de prezentare evenimente

    In procesul de concepere si realizare a unor filme de prezentare de eveniment, uneori este mai importan[...]

  • Filme de prezentare fabrica

    Care crezi ca va fi ponderea importantei unui film de prezentare pentru o fabrica in luarea deciziei de cumparar[...]

  • Filme de prezentare showroom

    TOT MAI MULTE FILME DE PREZENTARE SHOWROOM-URI SI TOT MAI PUTINE SHOWROOM-URI [...]

Comentarii

promo

Sondaj de opinie

Ce strategie de continut folosesti cel mai des?

VOTEAZA

Interesante...

  • A-Z

    A-Z
  • CARIERE

    Putini oameni stiu ca este o granita foarte fina intre cei care sunt autodidacti si debuteaza ca freelancer-i cameramani sau fotografi si cei care au avut sansa sa lucreze in studiouri video sau foto, pe langa artisti foto si cameramani talentati. Totul depinde de ambitia din dotare si de graba cu care isi cauta fiecare locuri de munca in studio video sau in studio foto. Pentru ca intotdeauna am avut si situatii de incarcare din comenzi, ne dorim sa avem la indemana CV-urile voastre si, evident, portofoliile video si foto, pe care le-ati realizat.
    CARIERE
  • Informatii Utile

    In acceptiunea noastra un client informat este un client castigat, de aceea parcurgem uneori un timp destul de indelungat, prin care incercam sa explicam clientilor ca o actiune de comunicare este un parcurs, la capatul caruia, cineva trebuie sa ia o decizie, iar daca nu am reusit sa transferam suficienta valoare la capatul acestui parcurs, nu am obtinut cel putin discutia, cea de care avem cu totii atata nevoie pentru a ne cunoaste si a castiga increderea necesara pentru a merge mai departe intr-un proces controlat de comunicare strategica.
    Informatii Utile
  • BIROUL DE PRESA

    BIROUL DE PRESA