Noutati / Evenimente

Video

Quartz FilmQuartz Film
Eveniment LSRS
Eveniment LSRS
Spot TV
Spot TV
Demo performance
Demo performance
Prezentare CIW
Prezentare CIW

Recomandari din continut

  • VIDEO BLOG
    07.07.15
    VIDEO BLOG sau ce vede ochiul ...
.. ..

MAI MULTE FILME DE PREZENTARE SHOWROOM-URI SI MAI PUTINE SHOWROOM-URI

In era globalizarii, doar cei inconstienti, cei prea ambitiosi sau superdotati financiar, mai incearca sa sustina multe showroom-uri, de aceea, cei care au inteles ca marketingul s-a schimbat, se folosesc de uneltele secolului XXI si-si muta afacerile in prezent.

Acum, cand PRODCASTINGUL este rege, cei care asteapta sa-si sutina afacerea cu propriile magazine s-ar putea sa dea faliment.

Statisticile arata ca foarte multi oameni intra in showroom-uri si magazine clasice, probeaza ce au de probat si apoi intra pe aplicatii inteligente si site-uri de reduceri si promotii si afla unde este cel mai ieftin acel produs si-l comanda online.

Astfel este foarte greu sa mai poti sustine un magazin de prezentare sau un showroom si sa fii competitiv ca si pret, tocmai din cauza costurilor.

PREZENTA SI PREZENTAREA VIRTUALA BATE PREZENTAREA REALA

Trebuie sa acceptam ca oamenii, in general, au tot mai putin timp si tot mai putini bani, de aceea devin tot mai pretentiosi atunci cand au de cumparat ceva ce poate sa astepte si nu pune mare presiune pe necesiteatea de a avea acel lucru.

Devenind mai pretentiosi, oamenii acorda mai mult timp informarii si studierii ofertelor si cred tot mai putin in spoturi publicitare mincinoase, de aceea, cei care castiga sunt cei care reusesc sa tina un timp indelungat atentia atintita asupra produselor si serviciilor lor.

Asadar, se stie ca atentia este cea mai ravnita marfa de pe planeta: Cu cat ai o cota de atentie mai mare, cu atat poti converti o parte mai mare din ea in profit si nu invers.

Daca-ti doresti o afacere sustenabila, trebuie sa te ingrijesti constant de cota de atentie, din care, prin diferite strategii sa tot ai de unde sa extragi si o cota constanta de piata.

Nu-i asa, ca nu se poate altfel?

NOTA

Daca vrei sa stii mai mult despre strategii de continut video si video marketing, lasa-ne aici datele tale si scrie la subiect:

- Cum se creste cota de audienta a unui film de prezentare pentru un showroom?

 

 

 

Comentarii

promo

Sondaj de opinie

Ce strategie de continut folosesti cel mai des?

VOTEAZA

Interesante...

  • A-Z

    A-Z
  • CARIERE

    Putini oameni stiu ca este o granita foarte fina intre cei care sunt autodidacti si debuteaza ca freelancer-i cameramani sau fotografi si cei care au avut sansa sa lucreze in studiouri video sau foto, pe langa artisti foto si cameramani talentati. Totul depinde de ambitia din dotare si de graba cu care isi cauta fiecare locuri de munca in studio video sau in studio foto. Pentru ca intotdeauna am avut si situatii de incarcare din comenzi, ne dorim sa avem la indemana CV-urile voastre si, evident, portofoliile video si foto, pe care le-ati realizat.
    CARIERE
  • Informatii Utile

    In acceptiunea noastra un client informat este un client castigat, de aceea parcurgem uneori un timp destul de indelungat, prin care incercam sa explicam clientilor ca o actiune de comunicare este un parcurs, la capatul caruia, cineva trebuie sa ia o decizie, iar daca nu am reusit sa transferam suficienta valoare la capatul acestui parcurs, nu am obtinut cel putin discutia, cea de care avem cu totii atata nevoie pentru a ne cunoaste si a castiga increderea necesara pentru a merge mai departe intr-un proces controlat de comunicare strategica.
    Informatii Utile
  • BIROUL DE PRESA

    BIROUL DE PRESA