Noutati / Evenimente

Video

Quartz FilmQuartz Film
Eveniment LSRS
Eveniment LSRS
Spot TV
Spot TV
Demo performance
Demo performance
Prezentare CIW
Prezentare CIW

Recomandari din continut

  • VIDEO BLOG
    07.07.15
    VIDEO BLOG sau ce vede ochiul ...
..

Cea mai mare confuzie pe care o intalnim in multe filme de prezentare produse este ca oamenii se concentreaza cu maxim egoism pe produsul in sine si mai putin pe, sa zicem, beneficiile pe care acele produse le-ar aduce realmente audientei, ignorand faptul ca altcineva ar trebui sa fie in centrul atentiei, exact cum scriam in cateva articole pe blogul nostru.

Schimbarea in abordare, mai precis, mutarea viziunii despre afaceri si despre marketing, din secolul trecut in secolul XXI, presupune deprinderea de a crea cu arta si stiinta acel SET-UP FORMIDABIL DE MARKETING INTEGRAT, care contine in sine o altfel de gandire, inclusiv despre realizarea unor filme de prezentare de produse, pe care sa le facem pornind de la punerea in scena a afacerii, daca vrem sa nu ne mai luptam cu preturile.

"Oamenii vor uita ce le-ai spus, vor uita ce le-ai facut, dar nu vor uita niciodata cum i-ai facut sa se simta" - Maya Angelou

Exact cum spune si partenerul nostru la Cursul de Marketing Experiential si la cel de Vanzari Experientiale: "Daca vrei ca oamenii sa nu te mai compare prin pret, atunci muta-le ATENTIA, dandu-le ocazia sa te compare prin cea de-a IV dimensiune economica, care nu mai este nici PRODUSUL, nici SERVICIUL, nici CONSULTANTA, ci EXPERIENTA"

Iar pentru ca asta sa se intample, iar tu sa iti poti permite sa mai si traiesti si sa te bucuri de roadele afacerii tale, fara sa stai suta la suta din timp concentrat pe afacere, trebuie doar sa surprinzi aceste subtilitati si sa devii un pic regizor, un pic scenarist, un pic scenograf, cate putin din toate, ca sa inveti ce sa le ceri celor care-ti vor reasambla afacerea, intr-una EXPERIENTIALA.

De abia dupa aceea intra in scena si filmele de prezentare de produse sau servicii, fara a mai fi tratate ca scopuri in sine.

 

 

Daca vrei sa afli mai mult, te rugam sa ne scrii sau sa te abonezi la newsletter si te vom tine la curent cu ultimul trend in marketing, vanzari si tot ce inseamna SET-UP-ul EXPERIENTIAL al afacerii tale.

promo

Sondaj de opinie

Ce strategie de continut folosesti cel mai des?

VOTEAZA

Interesante...

  • A-Z

    A-Z
  • CARIERE

    Putini oameni stiu ca este o granita foarte fina intre cei care sunt autodidacti si debuteaza ca freelancer-i cameramani sau fotografi si cei care au avut sansa sa lucreze in studiouri video sau foto, pe langa artisti foto si cameramani talentati. Totul depinde de ambitia din dotare si de graba cu care isi cauta fiecare locuri de munca in studio video sau in studio foto. Pentru ca intotdeauna am avut si situatii de incarcare din comenzi, ne dorim sa avem la indemana CV-urile voastre si, evident, portofoliile video si foto, pe care le-ati realizat.
    CARIERE
  • Informatii Utile

    In acceptiunea noastra un client informat este un client castigat, de aceea parcurgem uneori un timp destul de indelungat, prin care incercam sa explicam clientilor ca o actiune de comunicare este un parcurs, la capatul caruia, cineva trebuie sa ia o decizie, iar daca nu am reusit sa transferam suficienta valoare la capatul acestui parcurs, nu am obtinut cel putin discutia, cea de care avem cu totii atata nevoie pentru a ne cunoaste si a castiga increderea necesara pentru a merge mai departe intr-un proces controlat de comunicare strategica.
    Informatii Utile
  • BIROUL DE PRESA

    BIROUL DE PRESA