Noutati / Evenimente

Video

Quartz FilmQuartz Film
Eveniment LSRS
Eveniment LSRS
Spot TV
Spot TV
Demo performance
Demo performance
Prezentare CIW
Prezentare CIW

Recomandari din continut

  • VIDEO BLOG
    07.07.15
    VIDEO BLOG sau ce vede ochiul ...
.. ..

Care crezi ca va fi ponderea importantei unui film de prezentare pentru o fabrica in luarea deciziei de cumparare?

Sunt cel putin 10-12 situatii importante, de luat in seama, din punctul de vedere al comunicarii de marketing pentru o fabrica si iti vom reda sapte dintre ele si anume:

1. Daca piata, respectiv nisa in care activezi este una aglomerata sau mai putin aglomerata, pentru ca in cazul in care este aglomerata, trebuie sa ai niste mesaje de diferentiere "devastatoare" si nu doar o prezentare, ca sa fie, ci una care sa ocupe si locuri de top in cautarile Google;

2. Cand tehnologia cu care lucrezi conteaza major pentru diferentiere, iarasi esti nevoit sa obtii un film de prezentare spectaculos;

3. Cand trebuie sa o faci, pentru ca si ceilalti o fac si faptul ca tu nu ai, s-ar putea sa te depuncteze. Aici intrebarea este cum sa gasesti factorul diferentiator, cand lucrurile seamana foarte mult;

4. Cand vrei sa educi si, mai ales, sa faci marcarea teritoriului de marketing. Cand produsele tale sunt nou intrate pe piata, 80% din munca ta trebuie sa fie de educare, deci asta trebuie sa faca si prezentarile tale video. Aici, prin tehnici de marcarea a teritoriului, tot tu te vei bucura de roadele muncii de educarea a pietei, chiar daca si altii vor indrazni sa te imite;

5. Cand prin prezentarea video vrei sa castigi timp pentru a nu mai da prea multe explicatii clientilor si a depasi aceasta etapa. consumatoare de energie si resurse de personal. Este de domeniul trecutului sa tot bati la usi si, din cauza asta, te vei lupta mereu cu preturile, tocmai pentru ca tu ii cauti pe clienti si nu ei pe tine. Ce-ar fi, daca ai face ca ei sa te caute pe tine?;

6. Cand prin prezentarea video vrei sa strecori cateva "viclesuguri", ca sa-ti ridici mingea la plasa, pentru a fi intrebat special in legatura cu acel continut video. Una dintre strategiile specialistilor in marketing prin continut este sa intinda cateva capcane, astfel incat clientul sa vada prezentarea, sa-i placa mult, dar sa vrea si ceea ce iti ridica de fapt tie mingea la plasa. In acel moment se consemneaza ca, de fapt, el te-a cautat pe tine si castigi alt ascendent asupra vanzarii;

7. Cand iti propui sa faci trend setting prin abordarea pe care o ai. Aici are legatura si cu marcarea teritoriului de marketing, realizata insa intr-un mod special, din care trebuie sa reiasa o viziune greu de combatut;

NOTA

Daca vrei sa stii mai mult despre strategii de continut video si video marketing pentru fabrica si produsele pe care le produci, lasa-ne aici datele tale si scrie la subiect:

- Cum se creste cota de audienta a unui film de prezentare pentru o fabrica?

 

 

 

V-am afisat aici cateva filme de prezentare, pe care noi le consideram de referinta in industria creatiei de productie video in scopuri de marketing, nu neaparat foarte noi, realizate pe bugete considerabile, dar care, de la bun inceput siau atins scopul, acela de a crea acel mult dorit MUST HAVE!

Pentru a judeca valoarea a ceea ce am realizat noi, ar trebui sa tineti cont ca de foarte multe ori conceptele noastre se pierd intr-un amestec de influente din partea clientilor si puteti urmari acest lucru in portofoliul video.

 

Comentarii

promo

Sondaj de opinie

Ce strategie de continut folosesti cel mai des?

VOTEAZA

Interesante...

  • A-Z

    A-Z
  • CARIERE

    Putini oameni stiu ca este o granita foarte fina intre cei care sunt autodidacti si debuteaza ca freelancer-i cameramani sau fotografi si cei care au avut sansa sa lucreze in studiouri video sau foto, pe langa artisti foto si cameramani talentati. Totul depinde de ambitia din dotare si de graba cu care isi cauta fiecare locuri de munca in studio video sau in studio foto. Pentru ca intotdeauna am avut si situatii de incarcare din comenzi, ne dorim sa avem la indemana CV-urile voastre si, evident, portofoliile video si foto, pe care le-ati realizat.
    CARIERE
  • Informatii Utile

    In acceptiunea noastra un client informat este un client castigat, de aceea parcurgem uneori un timp destul de indelungat, prin care incercam sa explicam clientilor ca o actiune de comunicare este un parcurs, la capatul caruia, cineva trebuie sa ia o decizie, iar daca nu am reusit sa transferam suficienta valoare la capatul acestui parcurs, nu am obtinut cel putin discutia, cea de care avem cu totii atata nevoie pentru a ne cunoaste si a castiga increderea necesara pentru a merge mai departe intr-un proces controlat de comunicare strategica.
    Informatii Utile
  • BIROUL DE PRESA

    BIROUL DE PRESA