Noutati / Evenimente

Video

Quartz FilmQuartz Film
Eveniment LSRS
Eveniment LSRS
Spot TV
Spot TV
Demo performance
Demo performance
Prezentare CIW
Prezentare CIW

Recomandari din continut

  • VIDEO BLOG
    07.07.15
    VIDEO BLOG sau ce vede ochiul ...
..

In procesul de concepere si realizare a unor filme de prezentare de eveniment, uneori este mai important making of-ul decat evenimentul in sine.

Daca stii sa surprinzi exact momentele emotionante ale "facerii" evenimentului, alaturi de momentele de varf, cat si cele de final, filmul poate deveni un document valoros si un instrument de marketing prin continut cu mare impact.

Unul dintre secretele pe care stie sa le surprinda cel mai bun cameraman de eveniment, este tocmai umanizarea vedetei sau vedetelor evenimentelor, pentru ca oamenilor nu le plac atat de mult supraoamenii, ci adora sa spere ca si ei pot fi vedete candva.

Este minunat sa se vada ca si liderii sunt oameni, ca si ei au trairi si simtiri si chiar slabiciuni...

Orice arhitect de eveniment iti va spune sa eviti transformarea filmului de prezentare al unui eveniment intr-un scop in sine si sa-i dai o turnura aparte.

Sigur ca este o diferenta notabila intre filmul de prezentare al unui eveniment culinar, fata de filmul de prezentare al lansarii unui produs sau de cel al unei conferinte.

Fiecare actiune de tip eveniment are sau trebuie sa aiba, un fir narativ diferit si de aceea este mult de discutat, pentru ca un ochi format cauta sa atinga cele 7-8 obiective minimale, pe care ar trebuie sa le fixezi inainte de a incadra fiecare poveste.

 

Comentarii

promo

Sondaj de opinie

Ce strategie de continut folosesti cel mai des?

VOTEAZA

Interesante...

  • A-Z

    A-Z
  • CARIERE

    Putini oameni stiu ca este o granita foarte fina intre cei care sunt autodidacti si debuteaza ca freelancer-i cameramani sau fotografi si cei care au avut sansa sa lucreze in studiouri video sau foto, pe langa artisti foto si cameramani talentati. Totul depinde de ambitia din dotare si de graba cu care isi cauta fiecare locuri de munca in studio video sau in studio foto. Pentru ca intotdeauna am avut si situatii de incarcare din comenzi, ne dorim sa avem la indemana CV-urile voastre si, evident, portofoliile video si foto, pe care le-ati realizat.
    CARIERE
  • Informatii Utile

    In acceptiunea noastra un client informat este un client castigat, de aceea parcurgem uneori un timp destul de indelungat, prin care incercam sa explicam clientilor ca o actiune de comunicare este un parcurs, la capatul caruia, cineva trebuie sa ia o decizie, iar daca nu am reusit sa transferam suficienta valoare la capatul acestui parcurs, nu am obtinut cel putin discutia, cea de care avem cu totii atata nevoie pentru a ne cunoaste si a castiga increderea necesara pentru a merge mai departe intr-un proces controlat de comunicare strategica.
    Informatii Utile
  • BIROUL DE PRESA

    BIROUL DE PRESA