Noutati / Evenimente

Video

Quartz FilmQuartz Film
Eveniment LSRS
Eveniment LSRS
Spot TV
Spot TV
Demo performance
Demo performance
Prezentare CIW
Prezentare CIW

Recomandari din continut

  • VIDEO BLOG
    07.07.15
    VIDEO BLOG sau ce vede ochiul ...
..

FILMARI EVENIMENTE SAU CAMERE DE SUPRAVEGHERE EVENIMENTE?

Pentru ca investim cel mai des in invitati, invitatii, chirii de locatii, catering si consumabile pentru evenimente, bugetele alocate tocmai pentru filmari de evenimente importante se calculeaza adesea, umbland mai pe la fundul sacului.

Dar hai sa vedem ce ne scapa in mod constant din aceasta "ecuatie" extrem de importanta:

 1.  Intotdeauna sensul sustenabilitatii unor actiuni si strategii de comunicare de acest gen este sa urmarim ca printr-un eveniment sa avem acces la un numar cat mai mare de persoane ce se incadreaza in publicul nostru tinta, iar daca un eveniment este valoros, el poate sa ramana vesnic pe un portal de tip Youtube si audienta lui sa creasca tot timpul;

 2.  Intotdeauna un eveniment poate fi asimilabil cu o actiune plina de viata, deci ne ofera o bogatie de situatii favorabile de a surprinde emotiile, de a surprinde trairile, ovatiile, parerile, reactiile publicului nostru tinta pe tot parcursul sau;

 3.  Intotdeauna sensul unui eveniment este si acela de a starni curiozitati si nevoia de experiente speciale si celor care nu au ajuns sa participe la acea data, dar care sa se inscrie pe o lista de asteptare fata de urmatoarele. Daca se va gasi pe internet si chiar intr-o strategie de cautabilitate, el, odata realizat, poate starni mereu asteptari din partea celor care ar fi interesati;

 4.  Intotdeauna sensul unui eveniment este de a analiza raspunsul la ceea ce am gandit noi sa provocam sau sa declansam cu ocazia punerii lui in scena. Iar  intalnirea directa este mai valoroasa decat orice alta forma de comunicare, pentru ca poti actiona asupra tuturor simturilor;

 5.  Intotdeauna sensul unui eveniment este sa-i pastrezi si cea mai mare parte din valoarea lui de documentare sau de portofoliu;

 

De aceea ne vin firesc intrebarile:

 1.  Cum va imaginati ca un singur cameraman angajat, chiar daca este cel mai bun cameraman de eveniment, poate surprinde tot ce se intampla special la un eveniment, fara sa-i scape lucruri destul de importante?

 2.  Cum sa ne imaginam ca o camera aflata in coltul opus al unei situatii interesante, care apare brusc la eveniment o poate surprinde in "splendoarea" ei?

 3.  Cum sa ne imaginam ca o camera video aflata in coltul opus al unei situatii, poate sa faca si un prim plan rapid pe o scena importanta?

 4.  Cum crezi ca poti sa starnesti curiozitati celor care au ratat evenimentul, daca nu ai surprins o abundenta de momente cheie, care sa-l determine sa se inscrie pe o lista de asteptare?

 5.  Cum ai putea crede ca se realizeaza un montaj video de exceptie fara planuri luate de la multiple niveluri si unghiuri fata de obiectivele ce trebuie filmate? Mai ales daca sunt mai multe si la fel de importante.

De aceea ne facem datoria sa anticipam iminenta similitudinii dintre provocarea de a surprinde cat mai multe scene, prin transmiterea acestei sarcini cameramanului de eveniment si neputinta lui de a cuprinde totul, decat folosind camera mai mult pe post de camera de "supraveghere".

Provocarea noastra a fost intotdeauna sa scoatem maximul dintr-un material filmat la un eveniment important, chiar daca ai fost nevoit sa folosesti doar un cameraman de eveniment si am compensat acest lucru cu o camera fixa si una mobila.

Nici nu vrei sa stii ce grimasa vei surprinde pe fata specialistului in montaje video, cand ii aduci materiale video filmate dintr-un singur unghi si ii ceri sa scoata din asta cel mai bun videoclip, film de prezentare sau film documentar.

NOTA

Daca vrei sa afli mai multe despre veleitatile multiple ale unor filmari de evenimente, te invitam sa ne scrii sau sa ne suni si te vom ajuta, dar nu uita ca o comunicare strategica inseamna sa anticipezi toate aceste situatii si numai un ochi format si o mana sigura pe aparat, vor face ca sa ajungi in posesia celor mai reusite filmari de evenimente si materiale video necesare unui marketing prin continut cu adevarat strategic.

Intotdeauna fiecare eveniment este unic, exact cum spune partenerul nostru trainer-ul Adrian Stavriu, la Cursul de "Arhitect de eveniment", numindu-l: ORICE OCAZIE ESTE UNICA OCAZIE

 

promo

Sondaj de opinie

Ce strategie de continut folosesti cel mai des?

VOTEAZA

Interesante...

  • A-Z

    A-Z
  • CARIERE

    Putini oameni stiu ca este o granita foarte fina intre cei care sunt autodidacti si debuteaza ca freelancer-i cameramani sau fotografi si cei care au avut sansa sa lucreze in studiouri video sau foto, pe langa artisti foto si cameramani talentati. Totul depinde de ambitia din dotare si de graba cu care isi cauta fiecare locuri de munca in studio video sau in studio foto. Pentru ca intotdeauna am avut si situatii de incarcare din comenzi, ne dorim sa avem la indemana CV-urile voastre si, evident, portofoliile video si foto, pe care le-ati realizat.
    CARIERE
  • Informatii Utile

    In acceptiunea noastra un client informat este un client castigat, de aceea parcurgem uneori un timp destul de indelungat, prin care incercam sa explicam clientilor ca o actiune de comunicare este un parcurs, la capatul caruia, cineva trebuie sa ia o decizie, iar daca nu am reusit sa transferam suficienta valoare la capatul acestui parcurs, nu am obtinut cel putin discutia, cea de care avem cu totii atata nevoie pentru a ne cunoaste si a castiga increderea necesara pentru a merge mai departe intr-un proces controlat de comunicare strategica.
    Informatii Utile
  • BIROUL DE PRESA

    BIROUL DE PRESA