Noutati / Evenimente

Video

Quartz FilmQuartz Film
Eveniment LSRS
Eveniment LSRS
Spot TV
Spot TV
Demo performance
Demo performance
Prezentare CIW
Prezentare CIW

Recomandari din continut

  • VIDEO BLOG
    07.07.15
    VIDEO BLOG sau ce vede ochiul ...
.. .. .. ..

Comunicarea din vremea internetului prin fibra optica sau wireless a adus noi provocari dar si noi oportunitati. Lumea se transforma, fie ca vrem, fie ca nu vrem. Adaptarea la ritmul ametitor de dezvoltare a infrastructurii de date, pare sa fie piatra de incercare pentru multi dintre noi. Prodcasting-ul este una dintre provocarile actuale, care promite mai multa transparenta in relatia client-ofertant, precum si o noua modalitate de a prezenta servicii si produse. Pe scurt, intri in dialog video de pe orice dispozitiv mobil sau PC cu camera video, direct cu cel care ofera un produs sau serviciu, intrebi, compari, negociezi si cumperi online.

Oricat de buna este marfa ta, daca potentialul client nu o poate vedea din cauza luminii prost pozitionate si nu te poate auzi din cauza zgomotului care iti acopera vocea, sansele tale sa vinzi ceva scad drastic. Daca vrei sa iti expui marfa la fel ca intr-o vitrina, frumos aranjata si luminata si sa ai un dialog relaxat, trebuie sa iti alegi cu atentie echipamentele de filmare potrivite pentru activitatea ta si sa le setezi corespunzator, astfel incat prezentarile tale sa fie incununate de succes.

De exemplu, daca prezinti o masina de gaurit cu percutie, este important sa poti arata clientului in culori reale, atat echipamentul in ansamblu cat si detaliile acestuia, butoanele, afisajul, eticheta, accesoriile, modul de functionare. Pentru asta iti trebuie o camera de inalta definitie care poate fi calibrata manual pe temperatura de culoare a luminilor folosite, un microfon de buna calitate, atasat aproape de gura, pentru a putea capta un sunet curat, fara interferente cu motorul masinii de gaurit si pentru a-ti lasa ambele maini libere. In schimb daca prezentarea ta are loc in aer liber, va trebui sa folosesti o camera la care poti monta filtre optice, casti si microfon wireless cu protectie impotriva vantului.

Mai mult, poti sa apelezi la un specialist in video marketing pentru crearea unor clipuri video cu mesaje de mare impact asupra clientilor vizati, pe care le postezi intr-un mod inteligent pe site si care vor constitui linia intai, exact ca o echipa de vanzari disponibila 24/7 in compania ta, dar la costuri incomparabil mai mici.

Daca vrei sa afli cum iti poti creste rata vanzarilor in timp record, prin aplicarea principiilor de video marketing in prodcasting, te invitam la un ceai sau o cafea.

Comentarii

promo

Sondaj de opinie

Ce strategie de continut folosesti cel mai des?

VOTEAZA

Interesante...

  • A-Z

    A-Z
  • CARIERE

    Putini oameni stiu ca este o granita foarte fina intre cei care sunt autodidacti si debuteaza ca freelancer-i cameramani sau fotografi si cei care au avut sansa sa lucreze in studiouri video sau foto, pe langa artisti foto si cameramani talentati. Totul depinde de ambitia din dotare si de graba cu care isi cauta fiecare locuri de munca in studio video sau in studio foto. Pentru ca intotdeauna am avut si situatii de incarcare din comenzi, ne dorim sa avem la indemana CV-urile voastre si, evident, portofoliile video si foto, pe care le-ati realizat.
    CARIERE
  • Informatii Utile

    In acceptiunea noastra un client informat este un client castigat, de aceea parcurgem uneori un timp destul de indelungat, prin care incercam sa explicam clientilor ca o actiune de comunicare este un parcurs, la capatul caruia, cineva trebuie sa ia o decizie, iar daca nu am reusit sa transferam suficienta valoare la capatul acestui parcurs, nu am obtinut cel putin discutia, cea de care avem cu totii atata nevoie pentru a ne cunoaste si a castiga increderea necesara pentru a merge mai departe intr-un proces controlat de comunicare strategica.
    Informatii Utile
  • BIROUL DE PRESA

    BIROUL DE PRESA