Noutati / Evenimente

Video

Quartz FilmQuartz Film
Eveniment LSRS
Eveniment LSRS
Spot TV
Spot TV
Demo performance
Demo performance
Prezentare CIW
Prezentare CIW

Recomandari din continut

  • VIDEO BLOG
    07.07.15
    VIDEO BLOG sau ce vede ochiul ...
..

NOI CEI NOI SI ALTII NOI sau DE UNDE VINE SCHIMBAREA

De prea multe ori, cand ne pica in fata ochilor cate o prezentare sau primim cate o oferta, ne iese cate o grimasa, pe care este bine sa nu o vada cel care si-a conceput prezentarea sau oferta, pentru ca isi va da seama ca are ceva necorespunzator, iar efortul lor de a comunica a fost absolut in zadar.

Ideea este ca nu putem astepta sau pretinde schimbarea celorlalti, cand noi insine refuzam sa ne schimbam, dar in continuare ne vaitam ca muncim prea mult fara ca rezultatele sa fie pe masura efortului.

Iata ce ne face sa credem ca oamenii sunt prea des duplicitari total in defavoarea lor:

  Pe deoparte se enerveaza cand citesc pe site-urile altora, pagini intregi in care aceia vorbesc numai despre ei, ca despre Mesia si nu se regasesc, mai deloc, ca cititori, in continutul care s-a "plantat" acolo...

  Cand le vine randul sa se prezinte, o fac absolut in acelasi mod, exagerat de egocentrist, iar cand le soliciti o cerere de oferta, te trezesti cu invariabilul, pleonasticul si implacabilul: OFERTA NOASTRA PENTRU DUMNEAVOASTRA, expresie care ne scoate din minti, de parca oferta sau prezentarea ar putea fi pentru maimute si acest enerrvant "NOASTRA", de parca ti-ar putea da oferta altora, cand tu le-ai cerut-o lor.

Traducem rapid acest lucru, exact cum spune partenerul nostru, trainer-ul Adrian Stavriu la "Cursul de Ofertare", cand vorbea despre schimbare din mentalitate si parghii, ca sa reusesti in tot ce comunici:

"Atata vreme cat prezentarea, dar, mai ales, oferta ta, nu este perceputa ca SINGURA OFERTA PENTRU PIATA TA, tot efortul de a oferta este aproape in zadar"

Si practic toata constructia ofertelor si prezentarilor trebuie facuta in jurul acestui lucru, fara sa ne amagim ca, daca ne-a mai reusit cate o vanzare, asta ar trebui sa fie potentialul nostru de referinta.

SCHIMBAREA PE CARE AM INCEPUT-O

Schimbarea pe care o tot invocam are legatura cu faptul ca este de neconceput ca cineva sa se astepte sa obtina o afacere sustenabila, cata vreme nu pune accent pe ralatie, ci pe a vinde rapid ce are de vandut, iar asta nu poate arata decat dezinteres pentru cel caruia i te adresezi, dar, paradoxal, in continuare te astepti sa vrea sa cumpere, daca s-ar putea, numai de la tine...

DACA-TI PLACE CUM GANDIM, INSEAMNA CA-TI DORESTI SA NE CUNOSTI

Acesta este principiul pe care ne construim parteneriatele si prieteniile cele durabile, iar ceea ce oferim, mai precis parghii de comunicare vizuala si marketing prin continut video, fac parte dintr-un proces, care nu poate fi facut decat cu maxima responsabilitate fata de cei carora le comunicam.

 

 

  • MOMENTE DE SCLIPIRE

    SCLIPIREA CA PRINCIPIU DE MARKETING [...]

  • ALTII DESPRE NOI

  • Despre FILME si OAMENI noi

    FILMUL NUMAI PE REPEDE INAINTE In afaceri, ca si in viata, de cele mai multe ori, chiar nu mai putem da filmul inapoi. Nu putem da filmul botezului, filmul nuntii, filmul aniversarii fiecarui an, filmul unui team building minunat sau filmul sarbatoririi cine stie carui eveniment si succes memorabil. Sunt oportunitati pe langa care trecem, uneori inconstienti si nu realizam ca sunt trenuri care trec o singura data prin gara in care ne-am oprit. ASTEPTARILE CLIENTILOR AU CRESCUT De pilda, cand presimti ca ai putea avea o afacere de nisa grozava, anticipand ca va merge, pentru ca foarte multi ar avea nevoie de serviciile sau produsele pe care le poti oferi, cel mai greu este inceputul si depasirea pragului de neincredere al clientilor, pentru ca increderea si RELATIA nu se nasc intr-o secunda. Ei bine, ai putea depasi mult mai usor acest lucru, daca ai posta pe site testimoniale video si mici tutoriale video pentru cei care nu au incredere sa acceseze ceea ce ai de oferit, pana nu vad ca altii au incercat sau pana nu vad ca tu esti "REZOLVATORUL" problemelor lui. Pentru ca lumea este plina de sarlatani si multi isi masluiesc testimonialele, cel mai de incredere ar fi, de departe, sa poti vedea marturiile filmate ale clientilor, pentru ca este mult mai veridic asa.  Chiar daca intelegem cat de important este sa detinem cat mai multe prezentari video, nu este suficient sa stim ca acestea trebuie sa aiba un inceput si un sfarsit. OAMENII NU S-AU SCHIMBAT, CI DOAR ASTEPTARILE LOR AU CRESCUT Ce ne facem atunci cu rumoarea pe care ar trebui s-o produca cei care au vazut cele cateva prezentari video, pe care le-am postat pe platforma noastra online si nu au fost dintre cei care ar fi trebuit sa si cumpere? Altfel vor sta lucrurile, daca cei care ne viziteaza platforma online, vor vedea si o parte dramatica si o poveste in tot acest continut video, pentru ca doar asa ii vom face sa povesteasca ce au vazut, celor care ar trebui sa cumpere. Asta aduce nou, de fapt, marketingul prin continut: - sa anticipezi ca pe platforma ta online vor ateriza si potentiali influentatori si pentru ei trebuie sa ai un mesaj... [...]

  • Parteneri noi si noi

    Intotdeauna am stiut ca "Unirea face puterea" si doar cei care ignora acest lucru nu vor observa cat de importante sunt [...]

 

 Te asteptam la un ceai sau o cafea, pregatindu-ne mereu pentru o calatorie lunga... Si nu spunem lunga, pentru ca vrem sa-i legam pe ceilalti de noi, ci, pur si simplu, pentru ca ne place, ca dupa fiecare afacere sa ramanem cu ceva mai mult decat afacerea, respectiv cu o amprenta frumoasa a faptului ca am trecut fiecare prin viata celuilalt.

 

promo

Sondaj de opinie

Ce strategie de continut folosesti cel mai des?

VOTEAZA

Interesante...

  • A-Z

    A-Z
  • CARIERE

    Putini oameni stiu ca este o granita foarte fina intre cei care sunt autodidacti si debuteaza ca freelancer-i cameramani sau fotografi si cei care au avut sansa sa lucreze in studiouri video sau foto, pe langa artisti foto si cameramani talentati. Totul depinde de ambitia din dotare si de graba cu care isi cauta fiecare locuri de munca in studio video sau in studio foto. Pentru ca intotdeauna am avut si situatii de incarcare din comenzi, ne dorim sa avem la indemana CV-urile voastre si, evident, portofoliile video si foto, pe care le-ati realizat.
    CARIERE
  • Informatii Utile

    In acceptiunea noastra un client informat este un client castigat, de aceea parcurgem uneori un timp destul de indelungat, prin care incercam sa explicam clientilor ca o actiune de comunicare este un parcurs, la capatul caruia, cineva trebuie sa ia o decizie, iar daca nu am reusit sa transferam suficienta valoare la capatul acestui parcurs, nu am obtinut cel putin discutia, cea de care avem cu totii atata nevoie pentru a ne cunoaste si a castiga increderea necesara pentru a merge mai departe intr-un proces controlat de comunicare strategica.
    Informatii Utile
  • BIROUL DE PRESA

    BIROUL DE PRESA