Noutati / Evenimente

Video

Quartz FilmQuartz Film
Eveniment LSRS
Eveniment LSRS
Spot TV
Spot TV
Demo performance
Demo performance
Prezentare CIW
Prezentare CIW

Recomandari din continut

  • VIDEO BLOG
    07.07.15
    VIDEO BLOG sau ce vede ochiul ...
..

Articol despre MARKETINGUL ATENTIEI si eficienta metodelor de a capta atentia, pentru a o converti in RELATIE cu publicul tinta.

Stii probabil vorba aceea italiana a lui Shakespeare: "CURIOSITY KILLED THE CAT" cheeky

Hai, n-o lua prea in serios, ca nu vrem sa ne trezim cu reclamatii de la "Protectia animalelor" si nici de la pastratorii comorilor literare ale "englejilor", punand in gura lui Shakespeare, ceva ce n-a spus, dar noi toti stim ca putine fiinte intrec curiozitatea pisicilor si speram ca ne vei confirma acest lucru.

Acum, ca am "salvat" pisica, imi vine firesc intrebarea: Crezi ca omenirea ar fi ajuns unde a ajuns, fara ca oamenii sa fie extrem de curiosi?

Nici vorba, as spune.

De la asta am pornit in studierea comportamentelor umane si incerc sa aflu DE UNDE INCEPE si UNDE SE SFARSESTE CURIOZITATEA, dar, mai ales, daca acest instrument poate fi folosit ca o parghie in comunicarea strategica a ceea ce vrem sa transmitem.

CAT TIMP DUREAZA SAU TREBUIE SA DUREZE CURIOZITATEA? ar fi iarasi o intrebare pe care o pun cursantii mei, atunci cand aduc vorba despre marketingul atentiei la Cursul de Marketing Experiential.

Ei bine, daca vrei sa comunici cu succes, trebuie ca mai intai sa intelegi ca acest lucru este o actiune cu dublu sens si ca este neproductiv sa reduci comunicarea la o actiune tip anunt, de aceea ai mereu nevoie de CONTEXT, pentru a genera raspunsuri la tema propusa si, in felul acesta sa poti identifica potrivirea dintre beneficiile pe care tu le propui, cand ai ceva de oferit si beneficiile reale si cautabile in mod special, de catre cei carora te adresezi.

De aceea, conform cu interesele fiecaruia dintre noi, curiozitatea poate imbraca nenumarate forme, cum ar fi: de tip stiintifica, divertisment, tehnica, tactica, strategica, documentara, etc. si, in functie de aceste forme, se procedeaza in consecinta la mentinerea unei continuitati, iar video marketingul poate deveni o parghie foarte eficienta in atingerea obiectivelor.

Si pentru ca vorbeam de durata, CAPTAREA ATENTIEI SAU CURIOZITATEA TREBUIE SA DUREZE PANA TE IMPRIETENESTI CU CLIENTII TAI, iar asta se traduce, de fapt, ca transfer in flux de valoare perceputa.

Daca doar comunici in scris si nu scrii exceptional, numarul clientilor potentiali poate scadea drastic, in scris si cu imagini valoroase, iarasi poate insemna ceva, insa video chiar poate fi deliciul unei comunicari.

CU CE PARGHII ALE VIDEO MARKETINGULUI POT TINE "AGATATA" ATENTIA POTENTIALILOR MEI CLIENTI? ar fi o intrebare pertinenta

Cu video testimoniale, cu demonstratii video de tip HOW TO..., cu prezentari de la evenimente, cu teme de interes major, numai ca fiecare dintre acestea trebuie sa fie dupa niste reguli importante si dupa o logica, ce va face ca oamenii la final sa te indrageasca si chiar sa devina ambasadorii brand-ului tau...

Pentru mai multe detalii despre arta si strategia marketingului experiential, poti solicita materialul numit "Resetarea ceasurilor ticaitoare" intrand pe aceasta pagina >  Marketingul atentiei

Iti multumesc si te astept.

 

 

 

promo

Sondaj de opinie

Ce strategie de continut folosesti cel mai des?

VOTEAZA

Interesante...

  • A-Z

    A-Z
  • CARIERE

    Putini oameni stiu ca este o granita foarte fina intre cei care sunt autodidacti si debuteaza ca freelancer-i cameramani sau fotografi si cei care au avut sansa sa lucreze in studiouri video sau foto, pe langa artisti foto si cameramani talentati. Totul depinde de ambitia din dotare si de graba cu care isi cauta fiecare locuri de munca in studio video sau in studio foto. Pentru ca intotdeauna am avut si situatii de incarcare din comenzi, ne dorim sa avem la indemana CV-urile voastre si, evident, portofoliile video si foto, pe care le-ati realizat.
    CARIERE
  • Informatii Utile

    In acceptiunea noastra un client informat este un client castigat, de aceea parcurgem uneori un timp destul de indelungat, prin care incercam sa explicam clientilor ca o actiune de comunicare este un parcurs, la capatul caruia, cineva trebuie sa ia o decizie, iar daca nu am reusit sa transferam suficienta valoare la capatul acestui parcurs, nu am obtinut cel putin discutia, cea de care avem cu totii atata nevoie pentru a ne cunoaste si a castiga increderea necesara pentru a merge mai departe intr-un proces controlat de comunicare strategica.
    Informatii Utile
  • BIROUL DE PRESA

    BIROUL DE PRESA